Beleving = een podium voor jouw succes
Vanuit het principe: mensen praten en delen graag waardevolle, positieve content die hun bedrijf of portfolio in een positief daglicht zet, is de portfolio pagina van Brightlands Innovation Factory opgemaakt en ingericht. Met telkens terugkomende elementen zijn de losstaande casestudies een van de meest waardevolle stukken content geworden op de website van de Brightlands Innovation Factory.

Brightlands Innovation Factory
Brightlands Innovation Factory is een start-up en onderdeel van Brightlands. Brightlands Innovation Factory is gestart bij het event ‘Get in the Ring’. Vervolgens heeft Brightlands Innovation Factory zelf programma’s ontworpen voor start-up incubatie en acceleratie. Start-ups op het gebied van: Smart Materials, Lifescience, Food & Agriculture en Materials zijn te vinden in de start-up kweekvijver. Facilitering van deze start-ups kan bestaan uit: kennis, kunde, financiering en faciliteiten. Brightlands Innovation Factory zorgt ervoor dat een start-up de 4 fasen voor het starten van een bedrijf kan doorlopen.
Nieuwe innovatieve marktmogelijkheden
Brightlands Innovation Factory (BIF) heeft ons de opdracht gegeven te onderzoeken welke veranderingen of strategie gehanteerd moet worden, op een manier dat BIF optimaal in de markt van incubators en start-ups opereert. De focus ligt op het interne proces, gefocust op de internationale markt. Dit is vanwaar uit Brightlands Innovation Factory wil excelleren, naar de nationale markt, einde 2018. Hiervoor moest eerst de strategie nationaal geformuleerd worden.
Techruption: Blockchain & AI start-ups
In opdracht van Brightlands Innovation Factory hebben wij gedurende het Techruption Blockchain & AI programma op de Smart Services Campus te Heerlen, zorggedragen voor alle visuele communicatie in alle communicatie-uitingen. Daarnaast hebben we active branding campagnes ter promotie van het Techruption start-up programma gelanceerd. Gedurende het Techruption programma heeft een Social Enterprise programma parallel gelopen, welke in het teken stond van sociale ondernemers verder helpen met hun business case en verdienmodellen. Ook dit programma hebben we op de voet gevolgd. Gedurende ook deze periode hebben we de verantwoordelijk op ons genomen voor het creëren van interessante content.